Saturday, May 16, 2009

~~kEM BUdu d'kUAlA lIpiS~~

PERJUMPAAN PSSCM UiTM
SE-MALAYSIA
;;hmm..perjalanan ke kem ni agak mencabar la;;
;;aku,sue,syukri g kem dl cz kak aida n kak lin ad paper muet;;
;;so,,menjelajah kami 3org,dr ipoh-kl,kl-benta,phg;;
;;perjalanan semasa kem ni mmg best..mmg xrugi;;
;;sebenaryer 12uitm tp yg dpt mai jz 5uitm jer;;
(uitm perak,3uitm shah alam,uitm pinang,uitm jengka,uitm ganu)
;;so,total peserta 30org;20girls n 10 boys;;

;;mmg riuh la umah abg roslizan,penuh kt ruang tamu,,huhu;;

;;kdg2 aku rase mcm hari raya,n semua peserta uitm tu mcm sepupu;;

;;huhu,,mmg meriah sgt,ni pun br 5 uitm,kalu 12uitm ag la riuh;;

;;pengalaman yg xdpt dilupakan kt kem ni byk...;;

;;antarayer..ceramah abg olin n abg maideen(tp terkantoi;p)

;;then,mkn2 mmg sedap,kene kejar ngan ''awang''(pd sape2 yg tau jer kisah ni)

;;pastu,yg paling penting time semua uitm duk ''semeja''
membincgkan organisasi n permasalahan PSSCM UiTM;;

;;lepas tu,ktorg g nite walk..mmg cantik sgt mlm tu,diterangi bulan mengambg;;
;;abg roslizan plak mmg sporting,geng yg monitor iaitu geng uitm jengka;;
;;diaorg mmg terbaik walaupun progrm ni diatur last minute;;
;;disebabkan xsempat cz ngan exm kan..;;
;;last sekali dpt kwn ramai sgt,,ada satu mlm aku ngan sue xtdo langsung;;
;;duk berborak2 jer ngan kwn baru(sue ngan aku jer,org lain tdo da);;
;;kesimpulannya,,mmg best la kem ni,byk yg dpt explore;;
;;perigi mat kilau,kmpg abg roslizan,kwn2,perbincgn,''awang'',overnite chat;;
;;dijadikan kenangan terindah la,,huhu..hope dpt join ag;;






(ni la antara aktiviti perbincgn )





(girlz only;;terbaik la semua!!)















p/s(semoga dapat jumpa ag..cayang semuar~~)

1 comment:

  1. zaity dapat award dari kiera..
    check kiera nyer blog~
    http://kiera-fishies.blogspot.com/

    ReplyDelete