Sunday, May 17, 2009

maJliS inTeRAksi PUO&UiTM@3-5/4/09











*tempat nya kem rekreasi intan suraya(kris)
*hmm..mmg byk tul cabaran nk wat interaksi ni..
*sebelum KRIS diputuskan sbg tmpt interaksi..

*aku,fida,kak aida,kon,is,abg adi,azri,paan g cari tmpt da..
*tp xjmp yg sesuai..dan akhirnya KRIS pun diputuskan..
*interaksi ini adalah gabungan bersama PUO..



*so,AJK interaksi ni dibahagikan antr PUO&UiTM..
*perjalanan msk ke kem ni mmg mencabar..
*mcm naik or lalu ''roller-coaster''..best sgt..berliku2
*aku plak ditugaskan untk jd ''kameragirl''..
*so,sepnjg interaksi ni,keje aku duk ambik gmbr,,huhu
*jgn terkejut kalu aku bgtau yg jumlah kamera yg aku pgg..
*7kamera,,1020gmbr,,kalu nk tgk semua tu mmg take time..
*mmg best la gmbr diaorg semua,,sporting giler..
*org kata pantang jumpa kamera..(biasa ler tu;p)




time mjlis penutup..
kenangan2 bersama
(wan,kak ecam,aku,fida n iza)





*pada 2nd day interksi,abg budi mai bg ceramah..
*untuk penutup plak,,abg Z yg jd perasmi..abg cop pun jd ceramah
*untuk interksi kali ni..mmg ramai tetm VIP la..
*antr xtiviti interaksi kali ni..byk sgt,peserta2 pun mantap..
*pengenalan MT,amazing race,tiru mcm saya,sepatuku,
*mentor-mentee,senaman poco-poco,sketsa pengajaran dll..
*sketsa n amazing race yg paling heboh sekali..
*msg2 kumpln wat yg terbaik..mcm2 idea n pendpt yg ada..
so sweet~~cayam semuayer!!jmp ag k..
*pada hari perasmi penutup..yg paling best sekali..
*masa bergambar ramai2..sgt sweet n meriah..
*selain itu,UTP pun ada dtg ms ceramah dan majlis penutup..
*semua yer jd kenangan terindah apabila first time bekerjasma
*ngan PUO..insyallah di lain masa anjurkan progrm lain lak..


kekal abadi bersama~~
(kak syida,iza,fida,kak aida,kak zila n aku)

''disebalik botol yg kosong,ada mknyer!!''



p/s;semoga dapat berjumpa ag k..insyallah di lain xtiviti lak..
(luv u all,,so exciting!!~~)

2 comments:

  1. adeh, xpat join intraksi ni..
    thniah sume yg mnjyakn intraksi tu.
    ;P

    ReplyDelete
  2. hmm...xp2 abg nash..
    next ley join ag..

    ReplyDelete